Assessoria Laboral

El nostre equip de l'àrea laboral té per objecte acompanyar als nostres clients a gestionar adequadament els recursos de la seva empresa, mitjançant l'aplicació i el coneixement de la normativa vigent i la realitat del client, aconseguint així maximitzar la productivitat.


Els nostres serveis professionals són, entre altres:

Empreses

  • Assessorament integral en matèria laboral: Assessorament relatiu al Dret del Treball, la Seguretat Social i l'administració de personal, així com la interpretació i aplicació de convenis col·lectius i legislació vigent actualitzada
  • Externalització de nòmines i gestió laboral: Confecció de nòmines per a qualsevol sector i/o conveni col·lectiu i enviaments d'Assegurances Socials i CRA’s, així com de resums de costos mensuals
  • Afiliació: Tramitació d'altes, baixes i modificacions de treballadors en la Seguretat Social en el règim que correspongui, ja sigui el general, el de Treballadors Autònoms, el d'Assimilats, etc.
  • Contractació: Assessorament en condicions contractuals, com ara bonificacions i la realització i gestió de contractes, pròrrogues, conversions a indefinits i modificacions contractuals, com ara canvis de jornada, canvis de categoria, etc.
  • Conflictes laborals: Assessorament i acompanyament als nostres clients en tot el procés de solució de conflictes amb el personal, mitjançant cartes d'amonestació i/o sanció, acomiadaments, assistència a CMAC’s, compareixença en Inspeccions de Treball
  • Gestió de variables i incidències de treballadors: Gestió d'incapacitats temporals, accidents de treball, registre horari, cursos FUNDAE, etc.
  • Expedients de Regulació d'Ocupació:  Assessorament, confecció, presentació i seguiment en Expedients de Regulació d'Ús de qualsevol tipologia legamente prevista
  • Annexos contractuals de teletreball:  Redacció i acompanyament als clients amb treballadors en teletreball per a l'aplicació de la normativa, quant a la redacció de l'annex contractual del teletreball, segons les condicions de cada cas

Internacional

  • Integració en el mercat laboral espanyol
  • Creació de la nova societat
  • Afiliació dels socis i treballadors
  • Assessorament i gestió

Tràmits per a autònoms:

  • Altes i baixes en el Règim Especial d'Autònoms
  • Canvi de bases de cotització
  • Modificació de domicilis i/o dades bancàries
  • Gestió de baixes de malaltia i accidents de treball amb la Mútua
  • Assessorament en qualsevol tema relacionat amb la matèria laboral que pugui requerir-nos.


Empleades de la llar

  • Assessorament i gestió d'altes, baixes i modificacions en el Règim Especial de les Empleades de Llar: Alta de l'ocupador, alta de la treballadora, contracte, nòmines, etc.